ISOWiki jest opartą na aplikacji DokuWiki internetową platformą posiadającą wyselekcjonowany oraz zaprojektowany przez nas zestaw rozwiązań, dedykowany przetwarzaniu informacji niezbędnych dla systemu zarządzania oraz prowadzenia działań doskonalących w systemie zarządzania (audytów, przeglądów, działań doskonalących). Jej wykorzystanie do tworzenia i komunikowania dokumentacji zarządczej daje przedsiębiorstwu praktyczne, efektywne i tanie narzędzie gromadzenia wiedzy w organizacji.
Korzyści
Zdigitalizowana dokumentacja:
- dopasowana do potrzeb organizacji,
- zabezpieczona certyfikatem SSL,
- umożliwiająca łatwe zarządzanie treścią i uprawnieniami,
- wyposażona w szereg narzędzi dedykowanych zarządzaniu dokumentacją.
Zakres usługi
- Przygotowanie portalu dedykowanego tworzeniu i utrzymywaniu dokumentacji pod adresem https://nazwa.isowiki.eu.
- Konsultacje w celu omówienie modelu i wprowadzenia ewentualnych zmian dostosowujących model do potrzeb organizacji.
- Szkolenie dla użytkowników portalu.
- Wprowadzenie dokumentacji do przygotowanego modelu portalu.
- Utrzymanie portalu na serwerze – zapewnienie stałego bezpieczeństwa i dostępu do aplikacji oraz helpdesku.