Mapowanie i analiza procesów przedsiębiorstwa

Mapowanie procesów z wykorzystaniem możliwości i-wiki daje zarządowi narzędzie ich kontroli i doskonalenia, a co za tym idzie wpływania na poprawę jakości wyrobów i usług.

Korzyści

  1. Standaryzacja procesów w organizacji.
  2. Kontrola osiągania określonych celów.
  3. Określenie ról i odpowiedzialności w procesach.

Zakres usługi

  1. Przygotowanie interaktywnego schematu organizacji.
  2. Przygotowanie mapy procesów w organizacji.
  3. Analiza poszczególnych procesów – opis czynności wykonywanych w procesach wraz z kluczowymi zadaniami.
  4. Przypisanie osób odpowiedzialnych za realizację zadań na podstawie opracowanego schematu organizacyjnego, wygenerowanie zakresu ról i odpowiedzialności w obszarze procesów.
  5. Ustalenie wskaźników monitorowania procesów.

Zapytaj o szczegóły

Ania

Ania

Jesteś zainteresowany tą usługą? Zapraszam do kontaktu!

Jeśli nie znalazłeś idealnego rozwiązania, dostosujemy usługę do Twoich indywidualnych potrzeb.

Inne usługi, które mogą Cię interesować

Jakość

Wdrożenie systemu zarządzania zgodnego z ISO 22001:2018

Norma ISO 22001 jest zbiorem wytycznych do wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności. Jej wdrożenie i przestrzeganie zapewnia organizacji skuteczny nadzór nad zagrożeniami dla bezpieczeństw i skutecznie minimalizuje ryzyka. Wdrożenie przez

Read More »
Środowisko

Wdrożenie ISO 14001:2015

ISO 14001:2015 to międzynarodowy standard dotyczący systemów zarządzania środowiskowego, którego celem jest pomoc organizacjom w zarządzaniu ich działalnością w sposób przyjazny dla środowiska. Jego wdrożenie łączy się z wieloma korzyściami,

Read More »